איך לבחור ספק שירות נכון לבניית אתר ?

לשירות "בניית אתרים" ניתן להזמין היום ממגוון רחב של ספקים  מילדים בבית ספר שלמדו להקים אתרים  ועד לחברות של מאות עובדים וחדרי שרתים . גם הבדל במחירים יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, לכאורה, על אותו אתר.

אז איך לבחור ספק שירות נכון לבניית אתר ?

תהליך בחירת נותן שירות המתאים לבניית אתר לעסק מתחיל באפיון הפרויקט, כאשר למזמין האתר חשוב מאוד, להבין איזה אתר נדרש ולאיזה מטרה.  ככל התשובה לשאלה זאת  ברורה למזמין כך יהיה קל יותר לסנן בין הספקים וההצעות שיש היום בתחום בניית האתרים.

תקציב לבניית אתר

כל שירות שאנחנו מזמינים תמיד נחפש את הכי איכותי ומקצועי, הכי זמין ובמחיר הכי משתלם!
לכל רמת השירות יש מחיר. כמו בכל תחום גם בבניית אתרים ישנם ספקים שמציגים את עצמם כי בעלי ידע ונסיון ויכולות ברמה גבוהה ביותר, כאשר בפועל אין להם מושג מה הם עושים והם לומדים על גבם של הלקוחות. ומצד השני ישנם בעלי מקצוע שמבקשים מחירים פי 4 מהמקובל בשוק ומחקים ללקוח שלהם שרוצה לשלם יותר.

תיק עבודות בניית אתרים

אחד הדברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים בעל מקצוע זה תיק עבודות. לא רק תמונות של אתרים אלא להיכנס לאתרים שהוא בננה. לרוב בתיק עבודות ניתן לראות רמת האתר שתקבלו.

רמת שירות בבניית אתר

כדאי להבין שמתן שירות ״בניית אתר״ שונה מאוד ממכירת מוצר. השירות מצריך חיבור ושיתוף פעולה בין ספק ומזמין ולרוב ספק שמסכים לעשות את העבודה במחיר נמוך, ינסה לצמצם ולחסוך בעבודה על פרויקט.

איזה אתר מתאים לעסק שלכם

לעיתים לקוחות לא מגובשים או לא מבינים איזה אתר הם צרכים. יוצאים מנקודת הנחה שכל בעלי מקצוע מנסים לחסוך בעבודה ולכן צריך לדרוש  כמה שיותר. הדבר גורם לכך בונה האתר נכנס לעימות ומבקש תשלום נוסף או שמנסה לחסוך בכל הדברים שהלקוח לא מודע עליהם. הסיטואציה בה שני הצדדים מפסידים.
אנחנו משתדלים מאוד לפרט  את כל הפרטים קשורים לפרויקט, לפני תחילת העבודה, כך שהלקוח ידעה בדיוק  איזה אתר הולך לקבל ומה צריך לעשות בשביל זה.

תרגישו חופשיים לפנות אלינו לפרטים נוספים להתייעצות בנוגע לעיצוב ובניית אתר וקידום באינטרנט. 

שתפו:

פייסבוק
לינקדין
טוייטר
טלגרם
ווטסאפ

מאמרים נוספים

עיצוב אתרים

היום רוב העסקים בונים אתר אינטרנט לשם קידום העסק. אתר אינטרנט שהוקם על ידי סטודיו

בניית אתר מחיר

מחירים לבניית אתר באתרי תדמית מחירים נעים בין אלף ש״ח  לעשרים אלף לאתר ואפילו יותר.

תבניות עיצוב וורדפרס בעברית

כי תבניות בעברית מתאימות בצורה מלאה לשפה. ניתן להתרשם מקו העצובי ולתכנן איך באמת אתר שלכם (בניגוד לתבניות באנגלית שאף פעם לא נראים זהה כשמתרגמים אותן).

ראשי פרקים

יש לכם כבר אתר אינטרנט?

אתם צרכים עוד אחד!!!

למה?

נשמח להסביר  מלאו פרטים ואנו נחזור אם הסבר מלא